Identyfikacja wizualna należy do jednej z najważniejszych rzeczy dla każdej marki i każdej firmy. To ona buduje świadomość istnienia samego brandu wśród osób, które potencjalnie mogą stać się klientem. Spójna, trafiona i ciekawa kolorystyka, dobrze dobranego logo, claimy, brand hero oraz inne elementy, które składają się na identyfikację skutecznie budują pozycję marki na rynku. Zadaniem projektantów jest stworzyć takie koncepcje, które będą do przyjęcia nie tylko przez szefów zarządzających firmą, ale mogą być również atrakcyjne dla konsumentów. Istotna jest spójność oraz konsekwencja, tj. zachowanie identycznego stylu na wszystkim oraz wszędzie. Czy chcielibyście aby na widok pomarańczowego samochodu w przechodniach budziła się myśl na temat Waszej firmy, która właśnie takie barwy obrała jako podstawowe? Wprowadzenie identyfikacji wizualnej dla marki pozwala odróżnić ją spośród konkurencji, a także sukcesywnie budować jej pozycję na rynku. Istotne w procesie kreacji jest wykrystalizowanie takiego obrazu grafik, które będą unikalne, wyjątkowe oraz dobrze obrazować będą to, czym marka rzeczywiście się zajmuje. Z pewnością pomarańczowy kolor może źle budować reputację zakładu pogrzebowego, natomiast czarny nie sprawdzi się jako składnik identyfikacji firmy tworzącej zabawki dla dzieci. Więcej na temat identyfikacji dowiecie się na stronie http://auchstudio.pl. Poniżej zamieszczamy kilka projektów z bogatego portfolio tej agencji interaktywnej.
Identyfikacja wizualna od Auch Studio
7 września 2015
Identyfikacja wizualna firmy